مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-11اقتصادي

صادرات بیش از 90 هزار تن کالا از مرز بیله سوار


بیله سوار_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از صادرات بیش از 90 هزار تن کالا در دو ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: در دو ماهه گذشته بیش از 90 هزار تن کالا از مرز بیله سوار صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش صادرات را شاهد بودیم.

وی افزود: عمده کالاهای صادر شده در مدت یاد شده نمک، شیشه، کاشی، انواع فلفل، میلگرد، سیب زمینی، سنگ های ساختمانی و بادمجان بوده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به واردات بیش از 4 هزار تن کالا از مرز بیله سوار توسط 228 دستگاه کامیون گفت: عمده کالاهای وارداتی شامل انواع کاغذ، آبمیوه، الیاف مصنوعی، نخ و جو بوده که 75 درصد آن توسط کامیون ایرانی انجام شده است.

وثوقی به افزایش 134 درصدی واردات کالا از مرز بیله سوار در دو ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در دو ماهه گذشته 91 هزار و847 تن کالا از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان کالا توسط 4 هزار و148 دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده که 52 درصد از کالاها توسط کامیون ایرانی ،41 درصد توسط کامیون آذربایجان و 7 درصد نیز توسط کامیون های ترکیه و سایر ملت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 90 هزار تن کالا از مرز بیله سوار

صادرات بیش از 90 هزار تن کالا از مرز بیله سوار