مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 01:502023-06-08بين الملل

روایت سرلشگر ارتش مصر از ضربه سنگین سرباز مصری به وجهه تل آویو!


یک ژنرال باسابقه ارتش مصر در مصاحبه با خبرگزاری روسیا الیوم با تمجید از عملیات دلیرانه اخیر سرباز مرزی مصری ضد نظامیان صهیونیستی، این عملیات مرزی را بزرگ ترین خدشه بر وجهه این رژیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ژنرال و کارشناس راهبردی سابق ارتش مصر با رد ادعاهای سران رژیم صهیونیستی در وارونه جلوه دادن ماجرای هلاکت اخیر سه نظامی صهیونیست در مرز مشترک با مصر، عملیات غرورآفرین سرباز مصری را طی نیم قرن گذشته از تاریخ پرفراز و نشیب جنگ اعراب با اسراییل ، بزرگ ترین ضربه به وجهه این رژیم دانست.

سرلشکر سمیر فرج رییس دستگاه اطلاعات نظامی مصر امروز پنجشنبه در مصاحبه با خبرگزاری روسی آرتی با تمجید از روحیه جنگاوری بالای محمد صلاح سرباز ساده هنگ مرزی مصر در منطقه مرزی با فلسطین اشغالی اذعان کرد که از آغاز جنگ اکتبر (1973) تا اکنون، عملیات مرزی محمد صلاح ضد نظامیان صهیونیستی، بزرگ ترین ضربه منحصر به فرد به وجهه تل آویو و بی سابقه است.

این کارشناس باسابقه نظامی مصر در ادامه مصاحبه خود با وبگاه روسیا الیوم گفت: سران تل آویو درصدد تقلیل دادن و تحریف این عملیات دلیرانه فرزند مصر در مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیستی به خاک مصر با تعابیر درگیری ضد مواد قاچاق مواد مخدر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سرلشگر ارتش مصر از ضربه سنگین سرباز مصری به وجهه تل آویو!

روایت سرلشگر ارتش مصر از ضربه سنگین سرباز مصری به وجهه تل آویو!