مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-11بين الملل

درخواست سازمان ملل برای آزادی فعال بحرینی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه کاری بازداشت های خودسرانه در سازمان ملل از بحرین خواست که «عبدالجلیل السنکیس» بازداشت شده بحرینی که 700 روز در اعتصاب غذا است را آزاد کند.

- کارشناسان سازمان ملل از بحرین خواستند تا یک فعال حقوق بشری را که مدت طولانی در اعتصاب غذا است، آزاد کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه کاری بازداشت های خودسرانه در سازمان ملل از بحرین خواست که عبدالجلیل السنکیس بازداشت شده بحرینی که 700 روز در اعتصاب غذا است را آزاد کند.

در گزارشی که در 25 ماه مه توسط گروه کاری از شورای حقوق بشر سازمان ملل منتشر شد، کارشناسان اعلام کردند که السنکیس تحت شکنجه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، عبدالجلیل السنکیس در معرض ناپدید شدن اجباری قرار گرفته است و وی و خانواده اش با اسلحه تهدید کرده اند و وی بدون ارائه حکم بازداشت شده است.

حسین عبدالله ، مدیر اجرایی برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین اعلام کرد که این گزارش تاکید می کند که السنکیس بیش از یک دهه به دلیل محکومیت ناشی از اتهامات و محاکمه ساختگی در زندان بوده است.

وی در ادامه افزود که اگر دولت بحرین به جامعه بین المللی احترام بگذارد یا حتی اگر ذره ای نجابت داشته باشد، فورا دکتر السنکیس را آزاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ملل برای آزادی فعال بحرینی

درخواست سازمان ملل برای آزادی فعال بحرینی