مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-06سياسي

بلاتکلیفی در اجرای مصوبه عدم استفاده از پلاستیک


عدم استفاده از پلاستیک، همچنان روی زمین مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تاریخ 14 خرداد شاهد مراسم باشکوه ارتحال رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی بودیم، از زحمات نیروهای خدمات شهری و شهرداری تهران برای خدمات دهی در این مراسم تقدیر کرد.

وی افزود: لازم میدانم از زحمات همه پرسنل خدوم شهرداری تهران که از هفته ها و روزهای گذشته در حال تلاش و برنامه ریزی این مراسم که در جهت رفاه حال زائران، عزاداران و مهمانان بوده است نهایت تشکر و تقدیر را داشته باشم.

پیرهادی با بیان اینکه پنجم ژوئن مصادف با 15 خرداد ماه، به نام روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده، گفت: شعار سال جهانی توسط سازمان ملل، غلبه بر آلودگی پلاستیک نام نهاده شده است.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این رویداد و نامگذاری فرصت مغتنمی است که با گرامیداشت آن و تبریک به همه فعالان و دغدغه مندان محیط زیست، اندکی به لزوم توجه و ضرورت رعایت اصول محیط زیستی به عنوان یک اصل مهم تأمل کنیم.

پیرهادی افزود: در شرایطی که توسعه نامتوازن و غیر اصولی جهان را با میلیون ها چالش جبران ناپذیر مواجه کرده است، انسان امروز بیش از هر زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی در اجرای مصوبه عدم استفاده از پلاستیک

بلاتکلیفی در اجرای مصوبه عدم استفاده از پلاستیک