مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-30اقتصادي

بوشهر، بیشترین افزایش تردد بین استانی را ثبت کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، در شاخص تردد بین استانی طی اردیبهشت ماه، بوشهر در رتبه اول کشور قرار گرفت.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، در شاخص تردد بین استانی طی اردیبهشت ماه، بوشهر در رتبه اول کشور قرار گرفت.

عبدالکریم اخترشناس سه شنبه 9 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: طی اردیبهشت ماه سالجاری 2 میلیون و 42 هزار و 796 تردد وسایل نقلیه بین استانی در بوشهر ثبت شده است که نسبت به دوره مشابه پارسال 39 درصد افزایش داشته و رتبه اول به نام استان بوشهر ثبت شد.

وی افزود: در این شاخص استان های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام به ترتیب با رشد 34 و 32 درصدی، در رتبه های بعدی تردد بین استانی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یادآور شد: مجموع ترددهای جاده ای در استان در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 13 میلیون و 566 هزار خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

اخترشناس با اشاره به رصد برخط ترددها عنوان کرد: در استان بوشهر 19 سامانه نظارت تصویری، 64 سامانه کنترل سرعت، 60 سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر، بیشترین افزایش تردد بین استانی را ثبت کرد

بوشهر، بیشترین افزایش تردد بین استانی را ثبت کرد