مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-06حوادث

دستگیری سارق منزل در لحظه سرقت


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد بیست و دوم اردیبهشت ماه تیم عملیات کلانتری 126 تهرانپارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان مقدس تهران بودند که به دو نفر که در حال زاغ زنی منزلی بودند مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و با تخریب درب اقدام به ورود به منزل می کنند که مأموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: متهمان که متوجه حضور مأموران شده بودند خودرو را رها و پیاده اقدام به فرار می کنند که یکی از متهمان پس از اندکی تعقیب و گریز به مأموران حمله ور می شود که با روش های پلیسی متهم دستگیر ولی متهم دیگر موفق به فرار شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی های بیشتر از خودروی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد و مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده است.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم 35 ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهم به 8 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به مراه پرونده به مراجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق منزل در لحظه سرقت

دستگیری سارق منزل در لحظه سرقت