مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-01اقتصادي

جزییات اجرای طرح کالابرگ/ با کالابرگ کدام کالاها را می توان خرید؟


11 قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، - حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه میز اقتصاد با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از اواسط ماه جاری گفت: در ماه نخست اجرای این طرح به صورت آزمایشی افزایش یارانه را به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می دهیم و در صورت تصمیم نهایی دهک های بالاتر را هم شامل می شود.

مجری: در این مرحله گفته شده که سه دهک اول درآمدی شامل طرح می شوند این چه طرحی است؟ عسگریان: اعلام سراسری کالابرگ چند تا برش داده شده یعنی سه دهک به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته می شود، اما الان در ماه اول به صورت آزمایشی این یارانه و افزایش یارانه ای را اختصاص می دهیم به کمیته امداد یعنی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی یعنی اگر بخواهم یک تقسیم بندی کنم می گویم الان این ماه یعنی از پانزدهم این ماه البته از سیزدهم این ماه شروع می کنیم یارانه مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را با این طرح جدید شارژ خواهیم کرد که در این سه دهک اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح کالابرگ/ با کالابرگ کدام کالاها را می توان خرید؟

جزییات اجرای طرح کالابرگ/ با کالابرگ کدام کالاها را می توان خرید؟