مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-07اقتصادي

عملکرد اولویرا نابیولینا، طبیب تورم روسیه/ درس هایی برای سیاستگذاران پولی ایران


اوایل خرداد رییس بانک مرکزی روسیه برای شرکت در پنجاه ویکمین اجلاس پایاپای آسیایی، وارد تهران شد و پیش بینی می شود همکاری های ایران و روسیه در مقابله با تحریم های غرب وارد فاز جدیدی شده است.

- بانک مرکزی روسیه پس از جنگ اوکراین و اعمال تحریم های بی سابقه توسط غرب چه کرد؟ عملکرد اولویرا نابیولینا، طبیب تورم روسیه/ درس هایی برای سیاستگذاران پولی ایران پس از درگیری های اوکراین، روسیه تحت شدیدترین تحریم های مالی و پولی از سوی کشور های اروپایی و ایالات متحده آمریکا قرار گرفت، اما سیاستگذاران اقتصادی روسیه با سلسله اقداماتی ضمن حفظ ارزش پول ملی مانع از ایجاد تورم افسارگسیخته شدند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: اوایل خرداد رییس بانک مرکزی روسیه برای شرکت در پنجاه ویکمین اجلاس پایاپای آسیایی، وارد تهران شد و پیش بینی می شود همکاری های ایران و روسیه در مقابله با تحریم های غرب وارد فاز جدیدی شده است.

دیدار محمدرضا فرزین، با الویرا نابیولینا با تاکید بر ضرورت افزایش مبادلات بانکی و پولی دو کشور انجام شد و تقویت و تسریع در توسعه روابط کارگزاری میان بانک های تجاری ایران و روسیه در دستور کار دو کشور قرار گرفت.

به بهانه سفر نابیولینا خوب است نگاهی به عملکرد این بانکدار روسی بیندازیم که حدود یک دهه است سکان ریاست کلی بانک مرکزی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد اولویرا نابیولینا، طبیب تورم روسیه/ درس هایی برای سیاستگذاران پولی ایران

عملکرد اولویرا نابیولینا، طبیب تورم روسیه/ درس هایی برای سیاستگذاران پولی ایران