مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:112023-06-04اقتصادي

خرید تضمینی 63 هزار تن گندم از کشاورزان در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از مراکز خرید گندم در شهرستان کهگیلویه گفت: آشنایی با مشکلات کشاورزان و اداره تعاون روستایی و نحوه خرید این محصول توسط اداره غله به عنوان مجری خرید گندم از اهداف این بازدید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سه برابری تولید گندم در استان خبر داد و یادآور شد: شرایط بهتری را در برداشت محصول گندم نسبت به سال گذشته داریم و تولید این محصول در کهگیلویه و گچساران سه برابر رشد داشته است.

وی با ییان اینکه برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان آغاز شده و کماکان ادامه دارد، گفت: تاکنون 27 هزار تن گندم از مزارع شهرستان کهگیلویه برداشت شده این در حالی است که سال گذشته تنها 10 هزار تن گندم برداشت شد.

 احمدزاده با بیان اینکه سال گذشته 8 هزار تن گندم از مزارع کشاورزی گچساران برداشت شد، افزود: برداشت گندم در این شهرستان از 15 هزار تن گذشته است.

به گفته احمدزاده تاکنون 63 هزار و 500 تن گندم به صورت خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله اقدامات خوب صورت گرفته امسال شبانه روزی بودن مراکز خرید گندم است و کشاورزان در هر ساعتی که مراجعه کنند می توانند نسبت به فروش محصول خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 63 هزار تن گندم از کشاورزان در کهگیلویه و بویراحمد

خرید تضمینی 63 هزار تن گندم از کشاورزان در کهگیلویه و بویراحمد