مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-07سياسي

وظیفه اصلی اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است


طراح اردوهای راهیان پیشرفت و مدیر مسؤول خبرگزاری دانشجو گفت: ما موظف به ساخت و تعریف آینده هستیم که در این راستا وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، امیدآفرینی و بیان این نکته است که می توان شرایط را تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید هادی انوری، رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان صبح امروز در نشست تخصصی اردوهای راهیان پیشرفت که با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، رؤسای دانشگاه ها و صاحبان صنایع استان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی پرچمدار و مؤسس اردوی راهیان پیشرفت  است.

وی افزود: با وجود شرایط کرونایی، اردوی راهیان پیشرفت به دلیل استقبال دانشجویان، رقم خورد و بسیج دانشجویی استان اصفهان موفق شد این پرچم را بالا نگه دارد.

  انوری با اشاره به میزبانی استان اصفهان از اردوهای راهیان پیشرفت افزود: استان اصفهان، در کنار میزبانی از 9 هزار دانشجو اصفهانی، میزبان دانشجویانی از 14 استان  بودیم که از مراکز صنعتی و تولیدی استان اصفهان بازدید کردند.

  رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد:  با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان قرار است با حضور متولیان و میزبانان اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه ریزی دوباره ای برای این حرکت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است

وظیفه اصلی اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است