مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-12اجتماعي

پیشگیری از پوسیدگی دندان برای 4300 دانش آموز دیلمی انجام می شود


انجام طرح های پیشگیری از پوسیدگی دندان در کودکان 6 تا 12 سال برای بیش از چهار هزار و 300 دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان دیلم اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای مرحله اول وارنیش فلوراید برای دانش آموزان دیلمی اظهار داشت: انجام طرح های پیشگیری از پوسیدگی دندان در کودکان 12-6 سال برای بیش از 4 هزار و 300 دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می شود که مرحله اول این طرح از اوایل تیرماه به مدت یک ماه انجام خواهد شد و انتظار می رود مرحله دوم نیز در بهمن ماه اجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به اینکه از نظر علمی ثابت شده است که فلوراید تراپی می تواند تا 60 درصد پوسیدگی دندان های کودکان را کاهش دهد، تصریح کرد: فلوراید ماده ای است که وقتی در مجاورت مینای دندان قرار می گیرد با نفوذ به آن باعث استحکام دندان در برابر پوسیدگی می شود.

رمضانی ضمن اعلام آمادگی برای اجرای این طرح افزود: آموزش و پرورش در راستای حفظ سلامت دانش آموزان آمادگی کامل جهت همکاری برای اجرای این طرح را دارد و انتظار می رود خانواده ها در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در دیلم رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم در این نشست با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان، گفت: پوسیدگی دندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از پوسیدگی دندان برای 4300 دانش آموز دیلمی انجام می شود

پیشگیری از پوسیدگی دندان برای 4300 دانش آموز دیلمی انجام می شود