مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-01اقتصادي

ضرورت گسترش شبکه حمل و نقل در شهر جدید پردیس


با اجرای طرح جهش مسکن در پردیس، گسترش شبکه حمل و نقل شهر جدید پردیس برای تردد به تهران، رودهن، بومهن و سایر شهرها ضروری است و این ضرورت اولیه احداث یک شهر است که باید با همکاری مسؤولان شهرستان برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح ساختمان اتحادیه صنف ماشین ساز و فلز تراش شهرستان پردیس ظهر امروز با حضور دو نماینده مجلس، رییس امور مالیاتی شرق استان تهران، معاون فرماندار، روسای ادوار مختلف اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، مسوولان شهری و شهرستان پردیس برگزار شد.

فعالیت سامانه نوین اصناف، باعث بیکاری نیم میلیون کارمند می شود  ناربه نظریان رییس اتحادیه صنف ماشین ساز و فلز تراش شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار، درخصوص این افتتاحیه، اظهار کرد: اتحادیه صنف ماشین ساز و فلز تراش در شهرستان پردیس 1550 واحد صنفی دارد که از این تعداد 850 واحد در حوزه تولید فعالیت می کنند.

وی گفت: جمعیت شهرستان پردیس هم کنون بیش از 400 هزار نفر تخمین زده می شود و به زودی به افق جمعیتی 800 تا یک میلیون نفر خواهد رسید و به زودی در حوزه اشتغال زایی با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

نظریان افزود: این اتحادیه در سال 1393 تاسیس شد و پس از 8 سال در دور سوم انتخابات که در تاریخ یکم آذر ماه 1401 برگزار شد، بنده و اعضای هیئت مدیره با اعتماد اعضا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش شبکه حمل و نقل در شهر جدید پردیس

ضرورت گسترش شبکه حمل و نقل در شهر جدید پردیس