مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-13اجتماعي

دوربین های نظارتی در همدان سریع تر نصب شود


فرماندار همدان خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شد و گفت: با تصویب زودهنگام بودجه شهرداری در کمیته تطبیق و نگاه ویژه به اعتبارات مبحث ترافیک انتظار داریم سریعتر کارها اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: تعدادی مدرسه غیر انتفاعی و آموزشگاه آزاد با جانمایی نامناسب در شهر همدان داریم که ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی جان دانش آموزان و مراجعان به این مراکز در معرض خطر است.

وی افزود: 11 موسسه آموزشی در این راستا مشخص شده که ضمن بررسی و اظهار نظر کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی هیچگونه اغماض در جابجایی این مراکز پذیرفتنی نیست.

فرماندار همدان با بیان اینکه در صدور مجوز مراکز آموزشی و سایر مراکز عمومی باید موضوع ترافیک مورد ملاحظه قرار بگیرد تاکید کرد: آموزش و پرورش به این مراکز موارد را اعلام کرده، مجوز آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی در مکان های فعلی تمدید نمی شود و حتی از فعالیت برخی از موارد با هماهنگی و دستور قضایی جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس راهنمایی مبنی بر شناسایی 48 نقطه پرحادثه در سطح شهر افزود: نقاط پرحادثه ضمن بررسی کارشناسی در کمیته های ذیربط و شورای ترافیک بازنگری، ایمن سازی و اصلاح  می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارتی در همدان سریع تر نصب شود

دوربین های نظارتی در همدان سریع تر نصب شود