مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-07حوادث

اعضای باند سرقت در تهران دستگیر شدند


معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به 60 فقره سرقت معترف شدند که تاکنون 45 نفر از شکات شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: پیرو گزارش پلیس فتا مبنی بر انتشار کلیپ یک فقره زورگیری در شهر تهران، شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: برابر پیگیری به عمل آمده و با انجام اقدامات فنی پلیس آگاهی همه اعضای باند سارقان زورگیر که 7 نفر بودند، شناسایی شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه با هوشیاری کارآگاهان همگی اعضای این باند در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس آگاهی فراجا در بازرسی از محل دستگیری آنان 5 قبضه سلاح سرد کشف کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده سارقان زورگیر به ارتکاب 60 فقره سرقت معترف شدند که تاکنون 45 نفر از شکات شناسایی شده اند و تلاش در راستای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: به طور معمول، همراه داشتن شیء یا وسیله مورد توجه سارق که از ارزش ریالی بالایی برخوردار است مثل گوشی تلفن همراه، کیف و زیورآلات از جمله فاکتورهای مهم برای سارقان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سرقت در تهران دستگیر شدند

اعضای باند سرقت در تهران دستگیر شدند