مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-11دانش

تحقق عدالت آموزشی و آموزش ترکیبی در اقصی نقاط کشور


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه تلاش دارد بخشی از مسئله اینترنت دانشجویان را بر طرف کند، گفت: در مناطق کم برخوردار سعی کردیم مرکز فناوری ایجاد کنیم تا دانشجویان در این مراکز که دارای سرورهای قوی هستند اقدام به برگزاری آزمون الکترونیکی و برخط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به تشریح دستاوردها و برنامه های دانشگاه پیانور پرداخت و گفت: این دانشگاه  460 واحد دانشگاهی دارد، به طوری که این مراکز در راستای عدالت آموزشی و دسترسی بیشتر به تحصیل دایر شده است.

در واقع نظام آموزشی دانشگاه پیام نور ترکیبی است و کلاس های رفع اشکال به صورت مجازی و دروس عملی و آزمایشگاهی نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

وی همچنین یکی از اهداف این دانشگاه توجه به موضوع بومی گزینی دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از قانون جوانی جمعیت اعلام آمادگی کردیم تا برای دانشجویان متأهل، خوابگاه متاهلی بسازیم.

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 40 هزار دانشجو در استان تهران مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: در 16 استان مرزی کشور دانشگاه شعبه دارد، در استان تهران 16واحد دانشگاهی راه اندازی شده است، به طوری که حدود 40 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت آموزشی و آموزش ترکیبی در اقصی نقاط کشور

تحقق عدالت آموزشی و آموزش ترکیبی در اقصی نقاط کشور