مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-05حوادث

دو سانحه جاده ای در گلستان با 7 نفر مصدوم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران به هفت مصدوم در دو سانحه واژگونی خودرو در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران به هفت مصدوم در دو سانحه واژگونی خودرو در استان خبر داد.

قاسم غریب آبادی شامگاه دوشنبه 15 خردادماه 1402 در جمع خبرنگاران از امدادرسانی به هفت مصدوم دو سانحه رانندگی عصر امروز ثبت شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) خبر داد و اظهار کرد: در تصادف نخست که ساعت 14 و سه دقیقه در محدوده روستای سیدکلاته ابتدای محور رامیان به شاهرود رخ داد یک دستگاه رنو ساندرو واژگون و چهار نفر دچار سانحه شدند.

وی با بیان اینکه پس از گزارش پایگاه اورژانس 115، یک تیم امدادی جمعیت هلال احمر پایگاه شش آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از حدود دو ساعت تلاش از چهار حادثه دیده این تصادف دو نفر مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی و یک نفر آقا 21 ساله توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه به دیگر حادثه جاده ای استان اشاره کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس در محور کردکوی به گرگان، محدوده پایگاه امداد جاده ای النگ واژگون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سانحه جاده ای در گلستان با 7 نفر مصدوم

دو سانحه جاده ای در گلستان با 7 نفر مصدوم