مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:202023-05-31فرهنگي

جشنواره امام رضا(ع) بارزترین پشتیبان دیپلماسی فرهنگ رضوی در داخل و خارج کشور است


مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به عنوان عمومی ترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و یکی از بارزترین پشتیبان دیپلماسی فرهنگی رضوی در داخل و خارج کشور است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به عنوان عمومی ترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و یکی از بارزترین پشتیبان دیپلماسی فرهنگی رضوی در داخل و خارج کشور است.

مرتضی سعیدی زاده امشب، 10 خرداد ماه، در اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که در سالن همایش های شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: برای ما مایه مباهات است که سرزمین مان میزبان وجود نازنین امامی است که نماد علم، عقل، حکمت، منطق تدبیر و سیاست است.

وی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب آنگاه که در مرکز یک تجربه تاریخی عظیم و نبرد پنهان سیاسی قرار می گیرد، به برکت تدبیر، شیوه حکیمانه ای را پیش روی آیندگان قرار می دهد اما ما به امام رضا(ع) در گوشه ای از صدر تاریخ نمی پردازیم و این حضرت را در گوشه ای از تاریخ اسلام محصور نمی کنیم بلکه از این منبع فیض الهی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضرت رضا(ع) ولی نعمت معنوی و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره امام رضا(ع) بارزترین پشتیبان دیپلماسی فرهنگ رضوی در داخل و خارج کشور است

جشنواره امام رضا(ع) بارزترین پشتیبان دیپلماسی فرهنگ رضوی در داخل و خارج کشور است