مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-07ورزشي

درخشش دو خواهر قمی در رقابت های قهرمانی آیس هاکی بانوان آسیا


«فاطمه و هدیه آقایی» ورزشکاران آیس هاکی از استان قم در رقابت های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا که اردیبهشت ماه امسال در تایلند برگزار شد توانستند در کنار سایر ملی پوشان کشورمان بدرخشند.

- قم- فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی از استان قم در رقابت های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا که اردیبهشت ماه امسال در تایلند برگزار شد توانستند در کنار سایر ملی پوشان کشورمان بدرخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر قم، بانوان ایران در رقابت های هاکی روی یخ قهرمانی بزرگسالان آسیا پس از شکست تیم های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی و شکست سنگاپور در نیمه نهایی توانستند برای نخستین بار به فینال این مسابقات صعود کرده و مدال نقره این مسابقات را بدست بیاورند که فاطمه و هدیه آقایی از استان قم نیز در بین 20 نفر از اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان بودند و این موفقیت را در کارنامه ورزشی خود ثبت کردند.

فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی قم، خواهران دهه هشتادی هستند که از سال 89 با ورزش تکواندو و اسکیت پا به عرصه ورزش گذاشتند.

خواهران آقایی ورود حرفه ای به ورزش را از سال 93 آغاز و در همان سال در مسابقات چند ایستگاهی موفق به کسب جایگاه برتر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دو خواهر قمی در رقابت های قهرمانی آیس هاکی بانوان آسیا

درخشش دو خواهر قمی در رقابت های قهرمانی آیس هاکی بانوان آسیا