مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-12فرهنگي

فیلمی که ایرانی ها و ژاپنی ها را دور هم جمع کرد


فیلم سینمایی معجزه بناسان با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی حبیب احمدزاده با حضور تعدادی از اتباع و مهمانان ژاپنی و هنرمندان و جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران  به زبان ژاپنی و با زیرنویس فارسی در سفارت ژاپن به نمایش درآمد.

- فیلم سینمایی "معجزه بناسان" با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی حبیب احمدزاده با حضور تعدادی از اتباع و مهمانان ژاپنی و هنرمندان و جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران  به زبان ژاپنی و با زیرنویس فارسی در سفارت ژاپن به نمایش درآمد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق خبر رسیده، در ابتدای این نمایش آیکاوا کازاتوشی - سفیر ژاپن در تهران - ضمن عرض خیر مقدم به حاضران اظهار کرد: توصیف هایی را از این فیلم از طرق مختلف و نیز تماس سفیر ایران در توکیو بارها شنیده بودم و برای همین این فرصت در سفارت ما فراهم شد تا چنین جمعی از مهمانان ژاپنی و هنرمندان ایرانی و نیز جانبازان شیمیایی با هم به تماشای نتایج اسفبار دو فاجعه بمباران هسته ای هیروشیما و بمباران شیمیایی مردم ایران بنشینیم.

سفیر ژاپن در ایران پس از نمایش فیلم نیز گفت: بسیار خوشحالم که این فیلم سرشار از انسانیت و صلح را دیدم و این همه اطلاعات به صورتی کاملا بدیع و هنرمندانه به من و جمع منتقل شد و از آن سو از دیدن این همه درد و رنج انسانی بسیار متاثر شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی که ایرانی ها و ژاپنی ها را دور هم جمع کرد

فیلمی که ایرانی ها و ژاپنی ها را دور هم جمع کرد