مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-13سياسي

امضای 19 سند همکاری میان ایران و ونزوئلا


مقامات عالی رتبه ایران و ونزوئلا در حضور روسای جمهور دو کشور 19 سند همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مراسم امضای اسناد همکاری های دوجانبه ایران و ونزوئلا در حضور روسای جمهور دو کشور برگزار شد و مقامات عالی رتبه دو کشور 19 سند و تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

همکاری و مشارکت در حوزه هایی همچون ارتباطات و فناوری اطلاعات، انرژی، بیمه، حمل و نقل دریایی، آموزش عالی، کشاورزی، دارویی و پزشکی، تبادلات فرهنگی و همچنین توسعه همکاری های معدنی از جمله اسناد مهم امضا شده میان وزرای امور خارجه، نفت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت و درمان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همتایان ونزوئلایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا ساعتی پیش در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور موسوم به میرا فلورس به صورت رسمی از آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور که درصدر هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رییس جمهور اسلامی ایران به کاخ ریاست جمهوری، با در دست داشتن پرچم های ایران و ونزوئلا از آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیئت عالی رتبه همراه استقبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 19 سند همکاری میان ایران و ونزوئلا

امضای 19 سند همکاری میان ایران و ونزوئلا