مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-31بين الملل

حضور فرمانده سنتکام در مانور ارتش رژیم صهیونیستی


همزمان با آغاز مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی جنگ چند جبهه ای، منابع خبری از سفر رییس فرماندهی مرکزی آمریکا به تل آویو و حضور وی در جلسه ارزیابی امنیتی در ارتباط با این مانور خبر دادند.

- همزمان با آغاز مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی جنگ چند جبهه ای، منابع خبری از سفر رییس فرماندهی مرکزی آمریکا به تل آویو و حضور وی در جلسه ارزیابی امنیتی در ارتباط با این مانور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتی اعلام کرد که مایکل اریک کوریلا، رییس فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در یک سفر سه روزه وارد تل آویو شد.

ادرعی گزارش داد، کوریلا سفر خود به اسراییل را از مقر یگان 504 که وظیفه جمع آوری اطلاعات از منابع انسانی را بر عهده دارد آغاز کرد.

کوریلا با حضور در جلسه ارزیابی وضعیت در چارچوب مانورهای نظامی موسوم به مشت قاطع از آمادگی ارتش اسراییل برای مقابله با وقوع جنگ در چند جبهه مطلع شد.

مایکل کوریلا در این جلسه راه های مشارکت عملیاتی با ارتش اسراییل را مورد بحث و بررسی قرار داد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سه شنبه مانورهای نظامی جامعی را آغاز کرد که شبیه سازی جنگ چند جبهه ای از جمله جبهه های لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرمانده سنتکام در مانور ارتش رژیم صهیونیستی

حضور فرمانده سنتکام در مانور ارتش رژیم صهیونیستی