مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-14سياسي

مخبر: بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان تسریع شود


معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایندگان استان هرمزگان در خصوص تاخیر صورت گرفته برای بازسازی برخی مناطق زلزله زدن استان، بر لزوم تسریع و رفع موانع پیش روی بازسازی از سوی دستگاههای اجرایی ذیربط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در دیدارهایی جداگانه با فراکسیون تعاون و مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درخصوص طرح ها، مشکلات و پیشنهادات نمایندگان پرداخت.

وی توسعه بخش تعاون را گامی مهم در راستای تحقق شعار سال خواند و بر نقش ویژه تعاونی ها در هدایت نقدینگی به سمت تولید تاکید کرد.

مخبر در این جلسه از مردمی کردن اقتصاد به عنوان کلید تحقق شعار سال یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین ابزارها برای مردمی کردن اقتصاد رشد و توسعه تعاونی ها در سراسر کشور است.

معاون اول رییس جمهور افزود: اگر نقدینگی جامعه به سمت تولید هدایت نشود امکان مهار تورم و رشد تولید فراهم نخواهد شد و تعاونی ها در هدایت نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید نقش بسیار پراهمیتی دارند.

مخبر با اشاره به وجود قوانین بالادستی برای توسعه بخش تعاون خاطرنشان کرد: علی رغم وجود ظرفیت های قانونی برای توسعه بخش تعاون اما متاسفانه آنطور که باید شاهد رشد این بخش نبوده ایم که لازم است در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان تسریع شود

مخبر: بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان تسریع شود