مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-19بين الملل

رهبر انصارالله: بایدن همجنس گرایی را ترویج می کند


رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا پرچم فساد و رذیلت را به شکلی آشکارا و شرم آور بر دوش دارد، تصریح کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حال ترویج و تبلیغ همجنس گرایی است.

- رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا پرچم فساد و رذیلت را به شکلی آشکارا و شرم آور بر دوش دارد، تصریح کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حال ترویج و تبلیغ همجنس گرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالملک الحوثی امروز دوشنبه در سخنرانی خود به عنوان بخشی از سلسله درس های وصیت امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) گفت که لابی صهیونیستی-یهودی ارزش های انسانی و اخلاقی را هدف قرار می دهد تا باورهای بیمارگونه خود را در دل مردم جای دهد.

وی با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی-یهودی با همکاری غرب از تمام ظرفیت های خود برای کاشتن بذر فساد در روح انسان ها سوء استفاده می کند، تمایل دولت آمریکا به گسترش فساد و منکر و تلاش برای گسترش آن در عالم بشریت را محکوم کرد.

رهبر انصارالله تأکید کرد که آمریکا پرچم فساد و رذیلت را به شکلی آشکار، زشت و شرم آور بر دوش دارد و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حال ترویج همجنس گرایی و فراهم کردن زمینه های سیاسی و قانونی برای اجرای آن است، کما اینکه به زور به دنبال تحمیل همجنس گرایی و ترویج آن در سایر نقاط جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: بایدن همجنس گرایی را ترویج می کند

رهبر انصارالله: بایدن همجنس گرایی را ترویج می کند