مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-21سياسي

مؤسسه منتظران منجی (عج) به سمنان می آید


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی (عج) در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی (عج) در استان سمنان خبر داد و گفت: در این راستا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی (عج) و جهاد دانشگاهی استان سمنان با توجه به شرایط و توافقات منعقد شده است.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری با محوریت انجام همکاری های مشترک علمی، فرهنگی، آموزشی در راستای گام دوم انقلاب و مرتبط با اهداف و برنامه های دو طرف منعقد شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: طبق توافق طرفین مجوز شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی (عج) استان سمنان به نام جهاد دانشگاهی استان سمنان صادر و مؤسسه متعهد می شود تا ضمن حمایت مالی و معنوی از شعبه سمنان، در خصوص جذب کمک های مادی و معنوی از نهادهای متولی فرهنگ ازجمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و همچنین دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی اقدام کند.

وی اضافه کرد: بهره گیری از تجارب، ظرفیت ها و امکانات متقابل علمی، فرهنگی و آموزشی طرفین، همکاری در ترویج فرهنگ اسلامی و برنامه ریزی فرهنگی تربیتی جهت ایجاد آمادگی فکری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسه منتظران منجی (عج) به سمنان می آید

مؤسسه منتظران منجی (عج) به سمنان می آید