مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-08سياسي

آخرین وضعیت احداث مهمان شهر جدید رفسنجان


معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان تازه ترین جزییات احداث پروژه 65 هکتاری مهمان شهر جدید رفسنجان در راستای ساماندهی اتباع بیگانه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدعلی پورباقری امروز با اشاره به دغدغه های شهروندان رفسنجانی نسبت بحث اتباع بیگانه اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مهمان شهر جدید با توجه به حساسیت و اهمیت آن یکی از اولویت های پروژه های عمرانی شهرداری است.

وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات نقشه برداری منطقه، خاک برداری، اجرای بتن مگر، آرماتور گذاری، اجرای فونداسیون، اجرای ستون ها و .

پروژه احداث مهمان شهر جدید رفسنجان در حال انجام است.

پورباقری با بیان این که این پروژه در کمربندی سرچشمه و یزد واقع شده است، افزود: مهمان شهر جدید رفسنجان در وسعتی به مساحت 65 هکتار احداث می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 88 واحد مسکونی مهمان شهر مسقف شده اند و با توجه به بررسی های انجام شده، در این مهمان شهر 1400 واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به ساماندهی 10 هزار نفر اتباع در مهمان شهر جدید، عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای احداث مهمان شهر 5 هزار میلیارد ریال برآورد شده است و انتظار می رود طی چند ماه آینده تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت احداث مهمان شهر جدید رفسنجان

آخرین وضعیت احداث مهمان شهر جدید رفسنجان