مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-15سياسي

پلیس با ناامن کردن شهرها برای متخلفان در دل مردم جا دارد


فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مردم همیشه پای انقلاب ایستاده و این مردم شایسته تکریم و تقدیر هستند، گفت: پلیس شهرها را برای متجاوزان به امنیت مردم ناامن می کند به همین علت در دل مردم جا دارد و این جایگاه همچنان باید با خدمت بی منت به مردم تقویت شود.

- سردار رادان: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به برخی از ویژگی های شهر قم، اظهار کرد: قم برای حوزه علمیه آغوش باز کرد و امروز به مهد تربیت علما، فضلا و ترویج دین تبدیل شده است.

وی از حضور میلیون ها زائر از نقاط مختلف ایران و خارج از ایران در حرم قم یاد کرد و گفت: قم در تراکم فکر و سجود است و خدمت در این شهر بسیار شورآفرین و درخور ستایش خداوند متعال است و هر کسی که در قم زائر، مجاور و خادم شود باید سر به سجده گذارد و از این توفیق خداوند متعال را شکر کند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرشان کرد: بنده نیز امروز شاکر هستم که توفیق حضور در شهر مقدس قم را پیدا کرده و با قمیون در ارتباط هستم.

وی ادامه داد: پلیس امروز در جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده است که مسئولان این مجموعه در دل مردم جا دارند و این نیز از ویژگی هایی است که باید به دنبال تقویت آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با ناامن کردن شهرها برای متخلفان در دل مردم جا دارد

پلیس با ناامن کردن شهرها برای متخلفان در دل مردم جا دارد