مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 06:152023-06-11اجتماعي

مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در اصفهان افتتاح شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به افتتاح مرحله نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی گفت: - احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وسعت 2 میلیون و 200 هزار هکتار اراضی حفاظت شده استان، اظهار داشت: مساحت مناطق تحت مدیریت اصفهان حتی از مساحت کل برخی استان های کشور نیز بیشتر است و از این رو، شاهد غنای تنوع زیستی در مناطق مختلف تحت مدیریت استان هستیم که بالطبع آسیب های زیادی به زیست مندان و حیات وحش موجود در این مناطق وارد می شود.

 وی با اشاره به افتتاح مرحله نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی گفت: مرحله دوم این مرکز نیز ظرف یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

   لاهیجان زاده با بیان اینکه تکمیل مرکز بازپروری حیات وحش پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی بالغ بر 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: این مرکز دارای سه جایگاه نگهداری با عملکرد اختصاصی برای گونه های مختلف حیات وحش است.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان کرد: زیربنای مرحله اول220 متر مربع، مرحله دوم 185 متر مربع و مرحله سوم 250 متر مربع است که در عرصه 8 هکتاری پیش بینی و اطراف آن فنس کشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در اصفهان افتتاح شد

مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در اصفهان افتتاح شد