مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:402023-06-07اقتصادي

تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به اقتصاد جامعه کمک می کند


مدیرصندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی و وصل کردن آموزش های مهارتی به بازار، کمک به اقتصاد جامعه است.

- ایسنا/لرستان مدیرصندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی و وصل کردن آموزش های مهارتی به بازار، کمک به اقتصاد جامعه است.

حسن بیرانوند هفدهم خرداد ماه در دیدار با سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از آمادگی این مجموعه برای اعطای تسهیلات تبصره 18 به دانشجویان و دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

وی با بیان این که از هر برنامه ای که در راستای کاهش فقر و رفع بیکاری باشد حمایت می کنیم، تصریح کرد: تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاوه بر افزایش آموزش های مهارتی، کمک به اقتصاد جامعه می کند که حلقه مفقوده آموزش ها در کشور نیز همین موضوع است.

محمدرضا جعفری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان نیز در این دیدار خواستار همکاری صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات خوداشتغالی با هدف بهره برداری بیشتر از فرصت ایجاد اشتغال پایدار برای دانشجویان و دانش آموختگان کارآفرین این دانشگاه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به اقتصاد جامعه کمک می کند

تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به اقتصاد جامعه کمک می کند