موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-20حوادث

ساکنان این مرکز «سنگ صبور» هستند


اگر غم و غصه نشسته توی دلت، بچه هایت کلافه ات کرده اند، با همسرت مشکل داری، به این مرکز بیا، ساکنان اینجا «سنگ صبور» هستند، حرف هایت را با جان و دل می شنوند و بهترین راهکار را جلوی پایت می گذارند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: نبش کوچه 13 خیابان کارگر یک ساختمان با نمای سنگِ سفید وجود دارد با یک حیاط دلباز، ساکنان اینجا سال هاست آدم هایی که راه چاره ای برای مشکلات و گرفتاری های شان ندارند را با جان و دل میزبانی می کنند، حرف دل شان را می شنوند و با صبوری راه را از چاه نشان شان می دهند، اینجا مرکز خدمات مشاوره روانشناسی آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان است.

پنجره اتاق های مشاوره رو به حیاط مرکز آرامش است، اتاق هایی پر از گلدان های سرسبز و شاداب، محیطی دنج و خودمانی در این مرکز وجود دارد با مشاوران خانم و آقا.

محیطی دنج و خودمانی برای مراجعان در مرکز آرامش ایجاد شده است.

مراکز مشاوره فراجا از مردم دستگیری می کنند صبح یکی از روزهای بهاری کرمان برای تهیه گزارش از مرکز خدمات مشاوره روانشناسی آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان و گفت وگو با مدیر و مشاوران وارد این مرکز می شوم.

دقایقی باید منتظر بمانم، روی یکی از صندلی های اتاق انتظار می نشینم، دختر جوانی با مانتوی بنفش و شال روشن وارد مرکز می شود و بعد از اینکه خودش را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان این مرکز «سنگ صبور» هستند

ساکنان این مرکز «سنگ صبور» هستند