مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-06بين الملل

4 سیلی برق آسای جدید ایران و عربستان به آمریکا


سردبیر روزنامه رأی الیوم با اشاره به سخنرانی ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا مقابل لابی صهیونیستی نوشت که بهترین پاسخ به این توهمات بلینکن، 4 سیلی برق آسایی بود که به ائتلاف آمریکایی - صهیونستی زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هرکس که این روزها اظهارات مقامات مسئول آمریکایی و در رأس آن ها، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درباره تلاش های روزافزون آمریکا برای عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم اشغالگر قدس را دنبال کند، متوجه می شود که آنها در سیاره دیگری زندگی می کنند و از کلیه تحولات ریشه ای در منطقه بویژه حرکت سریع در مسیر پایان دادن به نفوذ سیاسی و نظامی آمریکا در خاورمیانه و به طور خاص در خلیج فارس.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرامنطقه ای عربی رأی الیوم با اشاره به این موضوع، در یادداشتی می نویسد که سخنرانی اخیر بلینکن در مقابل لابی صهیونیستی در واشنگتن وی را بر آن داشته که نکاتی را به وزیر خارجه آمریکا گوشزد کند و وی را متوجه واقعیت وضعیت کنونی منطقه کند.

بلینکن در مقابل لابی صهیونیستی ادعا کرد: عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسراییل در چارچوب منافع امنیتی ایالات متحده است و ما بر تعهد محکم خود به امنیت اسراییل و اینکه همه گزینه ها برای جلوگیری از تولید سلاح هسته ای ایران روی میز است، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 سیلی برق آسای جدید ایران و عربستان به آمریکا

4 سیلی برق آسای جدید ایران و عربستان به آمریکا