مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-12بين الملل

6 سرنشین یک شناور در مسیر دوبی- بندر ریگ از غرق شدن نجات یافتند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتور لنج باری مسیر دوبی – بندر ریگ با حضور به موقع شناور امدادی از خطر غرق در آب های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار موتور لنجی باری به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نجات 6 نفر از درون یک فروند جان پناه در 32 مایلی عسلویه، پس از هماهنگی های لازم یدک کش فتح المبین به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: یدک کش فتح المبین پس از رسیدن به شناور مضطر، افراد نجات یافته را تحویل گرفته و به سمت پایگاه خود در اسکله پارس بازگشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: افراد نجات یافته ابتدا در موتور لنج باری مسیر دوبی – بندر ریگ بودند که به دلیل آب گرفتگی شناور ناگزیر به استفاده از جان پناه و رها کردن موتور لنج شده بودند.

شکیبی نسب افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی، موتور لنج مضطر بعد از مدتی کوتاه به دلیل حجم زیاد آب گرفتگی و نفوذ حجم زیادی از آب غرق شد.

وی اظهار کرد: از دریانوردان انتظار داریم با رعایت موارد ایمنی شرایطی را فراهم کنند تا سوانح دریایی در آب های استان به حداقل ممکن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سرنشین یک شناور در مسیر دوبی- بندر ریگ از غرق شدن نجات یافتند

6 سرنشین یک شناور در مسیر دوبی- بندر ریگ از غرق شدن نجات یافتند