مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-20اجتماعي

آمادگی پلیس کرمانشاه برای مهارت آموزی سربازان وظیفه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای مهارت آموزی سربازان وظیفه در راستای اشتغال آفرینی پس دوران خدمت سربازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های اخیر اقداماتی در راستای مهارت آموزی سربازان استان کرمانشاه خصوصاً در حوزه انتظامی انجام شده اما نیاز به تقویت و گسترش دارد.

وی مهارت آموزی سربازان و توانمند سازی کارکنان وظیفه را موضوع بسیار مهمی دانست و افزود: هرقدر بتوانیم به ارتقا سطح دانش و مهارت های آنان کمک کنیم به امنیت کشور و قدرتمندتر شدن کشورمان کمک کرده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارائه آموزش های مهارتی به سربازان را نیازمند ساختار مناسب و فراهم شدن زیرساخت های لازم نظیر محل و نوع آموزش، استاد مجرب و در نظر گرفتن علاقه کارآموزان دانست و تصریح کرد: برای ارائه آموزش ها باید تمامی این موارد رعایت شود.

حاجیان به نوع مهارت آموزش داده شده به سربازان هم اشاره و تاکید کرد: مهارتی باید به آنها آموزش داده شود که اثرگذار و کاربردی بوده و در آینده در اشتغال آنها نیز اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس کرمانشاه برای مهارت آموزی سربازان وظیفه

آمادگی پلیس کرمانشاه برای مهارت آموزی سربازان وظیفه