مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:152023-05-31سياسي

دشمن نمی خواهد مردم ما لحظه ای آرامش داشته باشند


دشمن نمی خواهد کشور و مردم ما لحظه ای آرامش و آسایش داشته باشند.

- دادستان کل کشور گفت: دشمن نمی خواهد کشور و مردم ما لحظه ای آرامش و آسایش داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی حضور یافت.

دادستان کل کشور در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام اظهار کرد: خدا را شاکرم که در چنین روز مبارکی در جمع شما طلاب و عزیزان حوزه علمیه هستم.

وجود مقام شامخ امام رئوف حضرت رضا (ع) در کشور عزیزمان ایران، برای همه ما منت و رحمت است و باید هر لحظه و هر ساعت شکرگذار این لطف و رحمت خدای متعال باشیم.

رییس دادگاه ویژه روحانیت گفت: یکی از ویژگی هایی که شما طلب جوان اکنون با آن مواجه هستید دسترسی بیشتر و راحت تر به منابع غنی علمی و فقهی است که در گذشته چنین امکان و ظرفیتی وجود نداشت و برای مطالعه یک مبحث علمی و فقهی باید بسیار جست و جو می کردیم تا به محتوای مورد نیاز دست یابیم.

منتظری با بیان اینکه یکی از نعمت های بسیار مهم الهی به همه بندگان خود فرصت و ایام جوانی است که خوشا به حال کسانی که از این نعمت الهی به خوبی استفاده کرده و در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نمی خواهد مردم ما لحظه ای آرامش داشته باشند

دشمن نمی خواهد مردم ما لحظه ای آرامش داشته باشند