مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-15حوادث

دستگیری فرد حیوان آزار در رباط کریم


دادستان شهرستان رباط کریم از دستگیری راننده ای که یک سگ را با طناب به خودروی نیسان یدک کش بسته و در خیابان می کشید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، محمد یوسف وند دادستان شهرستان رباط کریم در رابطه با انتشار ویدیویی که در آن سگی با طناب به یک خودرو نیسان یدک کش بسته شده و در خیابان کشیده می شد، اظهار کرد: این خودروی نیسان عصر امروز توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به دفاعیات راننده گفت: این شخص ادعا کرده که این سگ، نگهبان ملک او بوده که توسط دوستش شبانه به یدک کش بسته شده و صبح وی بدون اطلاع از وجود سگ حرکت می کند که پس از مسافت کوتاه توسط خودروهای عبوری مطلع و فورا سگ را از یدک کش جدا می کند.

دادستان شهرستان رباط کریم بیان کرد: طبق تصاویری که راننده خودرو به ما ارائه کرده، سگ زنده است و به خاطر جراحتی که برداشته اکنون در حال تیمار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ ویدیویی چند روز پیش در کمربندی رباط کریم، توسط یک علاقه مند به حیوانات ضبط شده است که نشان می دهد یک خودروی نیسان یدک کش، سگی را به دنبال خود به روی زمین می کشد و سگ که با طناب به خودرو بسته شده به شدت دست و پا می زند و روی آسفالت کشیده می شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فرد حیوان آزار در رباط کریم

دستگیری فرد حیوان آزار در رباط کریم