مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-01ورزشي

ملی پوش استقلال قراردادش را فسخ کرد


ابوالفضل جلالی، ملی پوش تیم فوتبال استقلال، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش را به صورت یک طرفه با این تیم فسخ کرد.

- مسافران شمال در این 3 جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است امیرعبداللهیان: به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم ها را دنبال می کنیم فرمانده کل سپاه: در همه نبرد ها استخوان های دشمن را خرد کرده ایم/ دشمنان می خواهند پیام وحی به مردم نرسد/ هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابل ما را ند ارد دیدنی های امروز؛ از اعتراضات بومیان برزیل تا طوطی های شهر کاراکاس پرداخت پس از مرگ؛ غلبه بر ترس با طعم پیتزا! تیپ و ظاهر متفاوت بازیگران بازی تاج و تخت در روسیه! (عکس) رییس بانک مرکزی: امکان دسترسی سریع به 6.

7 میلیارد دلار از منابع ایران در صندوق بین المللی پول کشف یک بمب در فرودگاه بن گوریون اسراییل اعلام لیست تیم فوتبال امید کاخ سفید: روی موضوع تبادل زندانیان با ایران کار می کنیم مادر دانشجوی نخبه: زهرا دو شب قبل از فوت به ما گفته بود به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می گیرد دستاورد دیگری از هوش مصنوعی: شناسایی آنتی بیوتیکی که با عفونت های مقاوم به دارو مبارزه می کند همه چیز درباره عروسی سلطنتی ولیعهد اردن (+عکس) الان بخرید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش استقلال قراردادش را فسخ کرد

ملی پوش استقلال قراردادش را فسخ کرد