مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:502023-05-31سياسي

عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه تا پایان خرداد آغاز می شود


معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه گفت: عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه و تجهیز کارگاه آن با اعتبار 150 میلیارد تومان تا پایان خردادماه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد شیخیانی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن اشاره به سکونت فرماندار، معاون و بخشداران در سطح شهرستان عسلویه اظهار داشت: در روزهای گذشته برخی افراد با بیان مطالب جهت دار و خلاف واقع، به دنبال ایجاد حاشیه و خدشه در خدمت رسانی مطلوب به مردم بودند و با طرح مطالب خلاف واقع، به جای پاسخگویی در خصوص عملکرد حوزه کاری خود، با بیان روایت غیر واقعی، اقدامات و پروژه های دولت در شهرستان را به نام خود و اقدامات مجموعه کاری خود اعلام کردند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه با اشاره به موضوع پروژه آب شیرین کن عسلویه و بیان غیرواقع صورت گرفته توسط یکی از اعضای شورای شهر عسلویه افزود این پروژه از مطالبات دیرینه و بحق مردم بوده که توسط دولت های گذشته اقدامی در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود.

تکمیل پروژه ها وی گفت: در دولت سیزدهم، با پیگیری ویژه فرماندار شهرستان در تأمین اعتبار و اخذ مصوبه پروژه نامبرده و با همکاری سازمان منطقه ویژه در تأمین زمین و با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است و عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه تا پایان خرداد آغاز می شود

عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه تا پایان خرداد آغاز می شود