مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-06سياسي

بدحجابی از مهمترین ابزار اضمحلال فرهنگی است


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه حجاب به عنوان یک هنجار اجتماعی در جامعه است، گفت: از سوی دیگر بدحجابی از مهمترین ابزار اضمحلال فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) نیز، دغدغه های فرهنگی است و بارها تاکید دارند که رویکرد مسئولان در این عرصه باید مبتنی بر استفاده از نقد و نظر کسانی باشد که به دلیل ارتباط دائمی و مستمر با مسائل فرهنگی، آسیب ها و ضعف های آن را می شناسند و قادرند نوری را فرا راه مسئولان برای رسیدن به نتیجه مطلوب روشن کنند .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: جلوگیری از پدیده بدحجابی نیاز به برنامه های هدفمند فرهنگی دارد که وجود بدحجابی در جامعه، نتیجه ضعف نظارت های دستگاه ها و نهادهای متولی فرهنگ است که می بایست در این زمینه برنامه های هدفمند و مناسبی را در برنامه های اجرایی خود بگنجانند.

بی حجابی از سنخ دینی و فرهنگی است و اگر دنبال راهکار برای مقابله با بدحجابی هستیم باید راهکار فرهنگی با مشارکت کلیه دستگاه های ذیربط صورت گیرد.

وی افزود: اقدامات فرهنگی با مشارکت کلیه دستگاه ها راهکار اصلی کنترل بدحجابی در جامعه است و می توان یکی از مهم ترین ریشه های شیوع روزافزون مسئله بدحجابی که در دو دهه اخیر به وضوح در جامعه مشاهده می شود را افزایش آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدحجابی از مهمترین ابزار اضمحلال فرهنگی است

بدحجابی از مهمترین ابزار اضمحلال فرهنگی است