مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-14سياسي

سرانه فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان 4 مترمربع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، لطف الله مهدوی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش عالی شهید مطهری نوشهر با بیان اینکه باید براساس خط ولی فقیه مسیر را سیر کنیم، - رییس دانشگاه فرهنگیان مازندران با تاکید بر ترمیم و ارتقای وضعیت فضای دانشگاه گفت: سرانه فضای آموزشی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو چهار مترمربع و پایین تر از میانگین جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، لطف الله مهدوی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش عالی شهید مطهری نوشهر با بیان اینکه باید براساس خط ولی فقیه مسیر را سیر کنیم، به سابقه 100 ساله تربیت معلم اشاره کرد و گفت: تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی بعد از وقوع انقلاب اسلامی رخ داده است.

وی با عنوان اینکه دانشگاه تربیت مدرس و تربیت معلم از دانشگاه های مهم برای تربیت معلم و استاد در تراز انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: فضا و امکانات دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان نیازمند بازسازی و ترمیم است.

وی با اظهار اینکه فضای موجود در دانشگاه فرهنگیان به ازای هر دانشجو چهار مترمربع است، افزود: این درحالی نرم و میانگین جهانی 18 تا 19 مترمربع است و با آن فاصله زیادی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان 4 مترمربع است

سرانه فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان 4 مترمربع است