مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:262023-06-17حوادث

6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت الکلی در کرج بازداشت شدند


پیرو گزارش های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت به واسطه مصرف مشروبات الکلی در کرج رییس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی اظهار کرد: پیرو گزارش های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت به واسطه مصرف مشروبات الکلی در کرج، بلافاصله دستورات مقتضی جهت تشکیل پرونده قضایی، بررسی فوری، شناسایی و بازداشت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به پلیس صادر شد.

وی افزود: طی بازجویی از اولیای دم متوفیان و تحقیقات میدانی، تعداد 3 نفر از توزیع کنندگان مشروبات شناسایی و دستگیر شدند و از طریق آن ها فروشندگان عمده الکل های صنعتی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در مرحله بعد مشخص شد الکل های صنعتی به صورت خارج از شبکه و غیر قانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو در شهرک صنعتی اشتهارد دارد به فروش رسیده است.

فاضلی هریکندی گفت: هم اکنون تحقیقات از 6 متهم و اولیای دم در حال انجام است.

وی بیان کرد: براساس آخرین آمار تاریخ فوت افرادی که بر اثر مصرف مشروبات مورد اشاره فوت کرده اند در چند روز گذشته بوده است.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت الکلی در کرج بازداشت شدند

6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت الکلی در کرج بازداشت شدند