مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-17سياسي

احیای باشگاه دانش پژوهان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش


احیای باشگاه دانش پژوهان یکی از اقداماتی است که به دنبال آن هستیم و باید یک فضای خوب و نخبگانی در اختیار این باشگاه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا مراد صحرایی ظهر شنبه که به صورت مجازی در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی شرکت کرد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده حمایت از نخبگان در کشور محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در این مسیر حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را هم همراه داشته ایم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش محل تولید امید و آینده هر کشور است و بدون شک حمایتهایی که از نخبگان از این پس در کشور خواهد شد به مراتب قوی تر، وسیع تر و برنامه ریزی شده تر از پیش خواهد بود.

صحرایی با بیان اینکه سرمایه اصلی هر کشور و محور توسعه، نیروی انسانی است، گفت: امروز کشور ایران بر قله های افتخار ایستاده و نتیجه این قله نشینی، عملکرد نخبگان ایران است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نخبگان امروز کشور را بیمه کرده اند، ادامه داد: اگر در حوزه سلول های بنیادین رتبه اول منطقه را داریم، در صنایع موشکی درخشیدیم و یا موشک فراتر از صوت به فضا می فرستیم همه اینها حاصل عملکرد نخبگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای باشگاه دانش پژوهان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

احیای باشگاه دانش پژوهان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش