مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-01حوادث

از دستگیری 137 خرده فروش موادمخدر تا سارقان زورگیر


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری 137 خرده فروش مواد مخدر تا سارقان زورگیر که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر 15 میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود دستگیری 2 شرور محله تهران نو رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 2 شرور که عامل درگیری و شرارت در محله تهران نو شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری توسط 2 شرور با یکدیگر در محله تهران نو که منجر به رعب و وحشت برای شهروندان شده بود شناسایی و دستگیری عاملان درگیری در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از این افراد در این درگیری مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است افزود: با شناسایی بیمارستان مذکور متهم تحت کنترل پلیس در آمد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: تیم عملیات این پلیس با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق شدند هویت و محل اختفا عامل دیگر این درگیری را در کمترین زمان شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری 137 خرده فروش موادمخدر تا سارقان زورگیر

از دستگیری 137 خرده فروش موادمخدر تا سارقان زورگیر