مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-28پزشكي

رفع نیاز مهم درمانی در 2 شهرستان خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یکی از نیازهای مهم درمانی دو شهرستان فردوس و طبس با تامین دستگاه MRI حل شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یکی از نیازهای مهم درمانی دو شهرستان فردوس و طبس با تامین دستگاه MRI حل شد.

سید محمد موسوی میرزایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با مشکل کمبود دستگاه MRI در استان مواجه بودیم و در برخی از شهرستان ها از جمله طبس و فردوس به علت مسافت و فاصله زیاد تا مرکز استان، نیاز مبرم به تامین دستگاه MRI بود.

وی بیان کرد: این دو دستگاه با پیگیری های بسیار زیادی که سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد، تامین شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حداقل یک سال و چندین ماه است که ما درگیر روند تامین این دو دستگاه هستیم، تصریح کرد: بلافاصله تیم های فنی تخصصی برای نصب و راه اندازی آن وارد عمل خواهند شد و امیدواریم در بازه زمانی 20 تا 45 روزه جهت استفاده مردم این دو شهرستان به بهره برداری برسد.

موسوی میرزایی به تامین یک دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس با تکنولوژی پیشرفته برای استفاده در بیمارستان رازی اشاره کرد و گفت: کاربرد این دستگاه به نحوی است که عروق را نشان می دهد و زمانی که بیمار مراجعه می کند، با گرفتن یک سی تی اسکن مشخص می شود که فرد تنگی عروق دارد یا خیر و اینکه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیاز مهم درمانی در 2 شهرستان خراسان جنوبی

رفع نیاز مهم درمانی در 2 شهرستان خراسان جنوبی