مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-07اجتماعي

روند کاهش نسبی دمای خراسان جنوبی از فردا تا جمعه


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: به تدریج از فردا تا روز جمعه کاهش نسبی دما در استان انتظار می رود و روز جمعه هوای خنک تری نسبت به روزهای اخیر پیش بینی می شود.

- جواد نخعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: کمینه دمای هوا در استان امشب هم روند افزایشی دارد و به تدریج از فردا تا روز جمعه کاهش نسبی دما انتظار می رود و روز جمعه هوای خنک تری نسبت به روزهای اخیر پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا تا جمعه در ساعات عصر تا شب وزش باد تشدید سبب خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید افقی خواهد شد، گفت: در این مدت به تناوب افزایش ابر انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: امروز و فردا برای نقاط غربی استان رگبار خفیف باران قابل پیش بینی بوده و از روز جمعه در سطح وسیع تری از استان احتمال بارش وجود دارد.

نخعی گفت: در شب و روز گذشته سربیشه با کمینه دمای 17 درجه سلسیوس بالای صفر خنک ترین و طبس و دهسلم به طور مشترک با بیشینه دمای 44 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط استان بوده است.

وی بیان داشت: میزان تغییرات دما در مرکز استان طی شبانه روز گذشته بین 18 و 37 درجه سلسیوس گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دمای کنونی بیرجند 29 درجه سلسیوس بوده که نسبت به ساعت مشابه روز گذشته تغییری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهش نسبی دمای خراسان جنوبی از فردا تا جمعه

روند کاهش نسبی دمای خراسان جنوبی از فردا تا جمعه