مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-10سياسي

اندیشه های امام (ره) مقید به زمان و مکان خاص نیست


عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت:اندیشه های امام (ره) مقید به زمان ومکان خاصی نیست؛ حضرت امام (ره)، هیچ وقت پنهان کاری نکرد و با صداقت حرف خود را می گفت.

- همدان- عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت:اندیشه های امام (ره) مقید به زمان ومکان خاصی نیست؛ حضرت امام (ره)، هیچ وقت پنهان کاری نکرد و با صداقت حرف خود را می گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر همدان را با عنوان نگاه امام (ره) و لزوم عدم بی تفاوتی نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی خواندید.

در بخش دوم، ویژگی های دیگر امام (ره) و نگاه های سیاسی این عالم بزرگ را می خوانید: هدف از اسلام، حاکمیت دینی است حجت الاسلام الیاس نجاری با اشاره به اینکه روحانیت در بین اقشار جامعه به نسبت بیشترین حضور را دارند؛ افزود: بیش از 4 هزار شهید روحانی در دفاع از دین و دفاع از مردم شهید شدند واین مساله ثابت شده است و در سال های اخیر، اگر مساله و شبهه ای باشد، در ذهن ما این روال ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه گاهی مسائل سیاسی تحت تأثیر برخی از برنامه های باندی و گروهی و حزبی قرار می گیرد و برخی از اتفاقات آنجایی که باید منعکس شود، نمی شود؛ تصریح کرد: در حال حاضر، در برخی مسائل جامعه مدرسین، مراجع عظام در مسائل ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های امام (ره) مقید به زمان و مکان خاص نیست

اندیشه های امام (ره) مقید به زمان و مکان خاص نیست