مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-19اقتصادي

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است


استاندار ایلام با اشاره به آخرین وضعیت سامانه گرمسیری در استان، گفت: فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر دوشنبه در ادامه پیگیری های خود در مرکز با محرابیان وزیر نیرو دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیرعامل آبفای استان نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان، خواستار تامین اعتبار فاز دوم سامانه گرمسیری شد و گفت: با بهره برداری از فاز دوم سامانه گرمسیری بیش از 10 هزار هکتار از اراضی استان مشروب می شود.

بهرام نیا در ادامه در خصوص ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای مهران و ایلام خواستار تامین اعتبارات لازم برای این دو پروژه مهم شد.

استاندار ایلام در این نشست همچنین در خصوص خریداری تجهیزات و ماشین آلات مربوط به خدمات دهی و سرویس دهی به زوار در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی و نیز تامین اعتبار برای تصفیه خانه آب شرب شهرستان ملکشاهی، احداث سوله و تبدیل آن به سردخانه در شهرستان مهران و نیز تامین اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام بحث و گفتگو کرد.

در ادامه این جلسه محرابیان وزیر نیرو در خصوص موارد درخواستی استاندار ایلام به ویژه امورات زیرساختی مربوط به اربعین دستورات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است