مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-05بين الملل

سفر رییس جمهور ونزوئلا به عربستان


رییس جمهور ونزوئلا طی یک سفر از پیش اعلام نشده وارد شهر جده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، مادورو در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز شهر جده مورد استقبال مقامات ملی و محلی سعودی قرار گرفت.

سفر رییس جمهوری کشور ونزوئلا به عربستان یک روز بعد از نشست اوپک پلاس و تصمیم عربستان و دیگر اعضای این کارتل نفتی برای کاهش تولید نفت در سال 2024 انجام شده است.

خبرگزاری عربستان (واس) جزییات بیشتری در مورد سفر مادورو به عربستان فاش نکرد اما مادورو در توییتی در حساب کاربری خود نوشت: ما در عربستان سعودی هستیم تا به برنامه اقدام بین المللی که برای ما ثمربخش است و موجب پیشرفت در تقویت روابط دوجانبه و برادرانه و احترام بین ونزوئلا و جهان می شود، ادامه دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های ونزوئلا، مادورو که به همراه همسرش و وزرای امور خارجه و ارتباطات و دیگر مسئولان این کشور وارد جده شده است با ملک سلمان پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار خواهد کرد.

تیم مطبوعاتی ریاست جمهوری ونزوئلا در صفحه توییتر خود اعلام کرد: مادورو در چارچوب یک سفر کاری با هدف توسعه اتئلاف های سیاسی، دیپلماتیک و انرژی به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده دومین شهر مهم عربستان سعودی وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور ونزوئلا به عربستان

سفر رییس جمهور ونزوئلا به عربستان