مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-03حوادث

توقیف محموله 20 میلیارد ریالی نوشیدنی انرژی زا قاچاق در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف بیش از 11 هزار نوشیدنی انرژی زا و کمپوت های خوراکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف بیش از 11 هزار نوشیدنی انرژی زا و کمپوت های خوراکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو بیش از 11هزار نوشیدنی انرژی‎ زا و کمپوت های خوراکی خارجی قاچاق را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ارزش این محموله های قاچاق مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا مبارزه و مقابله می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 20 میلیارد ریالی نوشیدنی انرژی زا قاچاق در چهارمحال و بختیاری

توقیف محموله 20 میلیارد ریالی نوشیدنی انرژی زا قاچاق در چهارمحال و بختیاری