مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31اجتماعي

وزش شدید باد در تهران


در نیمه جنوبی و مرکز استان از بعدازظهر تا شب، وزش باد خیلی شدید همراه با تندباد لحظه ای، کاهش موقت دید و کیفیت هوا، - مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران باتوجه به ناپایداری جریان هوا طی روزهای آینده دارای آسمانی ابری و بارش پراکنده پیش بینی می شود و در بعضی ساعات با رعدوبرق در مناطق مستعد همراه خواهد بود.

وی گفت: در ارتفاعات شرقی به ویژه فیروزکوه بارش تگرگ و بیشتر مناطق وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گردوخاک و احتمال تندباد و طوفان و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: در نیمه جنوبی و مرکز استان از بعدازظهر تا شب، وزش باد خیلی شدید همراه با تندباد لحظه ای، کاهش موقت دید و کیفیت هوا، خسارت به سازه های موقت و مرتفع، تجهیزات در ارتفاع و ترانس های برق و احتمال سقوط اجسام و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

   غلامی با اشاره به اینکه  لازم است از تردد کنار سازه های نیمه کاره و داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری شود، ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش شدید باد در تهران

وزش شدید باد در تهران