مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-01اقتصادي

بهرام نیا: تکمیل زیرساخت های اربعین سرعت می گیرد


استاندار ایلام از اختصاص 50 میلیارد ریال برای مجتمع خدماتی و رفاهی سه راهی جندالله خبر داد و گفت: یکی از مهمترین رویکردهای ستاد اربعین، ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای زائران است.

- دکتر حسن بهرام نیا در حاشیه بازدید از مجتمع خدمات به زائران اربعین حسینی در سه راهی جندالله صالح آباد گفت: امروز و در استمرار بازدیدهای میدانی به همراه معاونین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از پروژه ها و زیرساخت های اربعین بازدید شد و یکی از مهمترین رویکردهای ستاد اربعین ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای زائران اربعین است و در همین راستا روز گذشته کار احداث مجتمع خدمات به زائران اربعین حسینی در سه راهی جندالله صالح آباد کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه در این مرکز مسجد، سالن غذاخوری، آشپزخانه، 44 چشمه سرویس بهداشتی و 12 چشمه حمام و پارکینگ جانمایی شده است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل احداث 44 چشمه سرویس بهداشتی و 12 چشمه حمام حدود 50 میلیارد ریال است که با اختصاص این مبلغ تلاش می شود این تعداد خدمات تا اربعین احداث شود.

استاندار ایلام در بازدید از تونل های شماره 1 و 2 اربعین و پل رانشی ماربره با بیان اینکه عملیات اجرایی لاینینگ تونل شماره 1 باید شتاب بیشتری بگیرد، گفت: تلاش می کنیم با توجه به اتمام عملیات لاینینگ تونل شماره 2، این تونل تا 45


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام نیا: تکمیل زیرساخت های اربعین سرعت می گیرد

بهرام نیا: تکمیل زیرساخت های اربعین سرعت می گیرد