مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-06سياسي

ادامه روند دپوی پسماند در انجلسی بابل منجر به بحران می شود


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به معضل دپوی زباله در منطقه انجلسی بابل گفت: ادامه این روند منجر به بروز بحران و آسیب در شهر بابل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن نامی شامگاه سه شنبه در جلسه مدیریت بحران در فرمانداری بابل با اشاره به بازدید از مناطق حادثه خیز شهرستان اظهار داشت: برخی پل ها نیاز به ترمیم دارد از این رو، گرید بندی برخی ها رودخانه ها و مرمت پل ها امری ضروری است.

وی با اشاره به بازدید از منطقه انجلسی و محل دفع پسماندها خواستار فکر اساسی برای این موضوع شد و گفت: ادامه روند می تواند آسیب جدی برای شهر داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری جدی قسمتی از مشکلات مناطق آسیب با تخصیص بودجه مورد نیاز برطرف شود.

وی با بیان این که 93 میلیون هکتار از عرصه های طبیعی کشور نیازمند طرح های آبخیزداری است و باید در این زمینه اقدام کنیم، افزود: اگر این کار نکنیم شاهد بروز خسارت هایی می شود.

نامی به وضعیت خاص جغرافیایی و توپوگرافی مازندران به ویژه در دامنه های شمالی اشاره کرد و مدیریت بحران در این مناطق را نیازمند برنامه ویژه و خاص دانست و گفت: زدن میکروسدها و اجرای طرح های آبخیزداری ضروری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند دپوی پسماند در انجلسی بابل منجر به بحران می شود

ادامه روند دپوی پسماند در انجلسی بابل منجر به بحران می شود